Trecerile la nivel cu calea ferată din București și din împrejurimi pot face parte din sfera paradoxurilor. Investițiile mari și permanente aproape că nu se văd. Cât despre trăinicia lucrărilor, nici nu mai poate fi vorba.
Trecerile la nivel cu calea ferată din București și din apropieri se transformă, chiar de mai multe ori pe an, în adevărate capcane pentru șoferi. Este cu atât mai revorltător cu cât, multe dintre aceste linii ferate din zona metropolitană, peste care trec zilnic sute de mii de mașini, nu mai sunt folosite, se opresc doar în niște tufișuri. Cu toate astea, CFR susține că liniile ferate din București încă sunt folosite și chiar modernizate. „Liniile sunt folosite de către SRCF București și de către societățile comerciale pentru desfășurarea activității de transport feroviar de călători și marfă din/către localitățile limitrofe ale județelor învecinate cu Capitală” susțin cei de la CFR. Aici însă nu se mai încadrează și liniile 301 Kf Progresu- Rahova şi linia 301 Kg Rahova – Cotroceni.
Articolul întreg pe https://m.dcnews.ro/cat-costa-intretinerea-sinelor-de-tren-din-bucuresti-cfr-cost-pe-an_622191.html