Facebook a lansat o nouă secțiune dedicată știrilor, nenumită „News” (Știri). Compania lui Mark Zuckerberg a testat această nouă facilitate din octombrie anul trecut și dorește să atragă jurnaliști, promițând o mai mare distribuție a conținuturilor lor, vehiculând informații de calitate.
Facebook News găzduiește știri locale și naționale, cu un flux pe care utilizatorul îl poate personaliza. ”Am lucrat cu câteva dintre cele mai bune testate din Statele Unite, pentru a putea aduce cele mai bune povește ale lor pe Facebook News”, a explicat compania. ”Cu un număr de 200 de jurnaliști pe teme generale și de actualitate și cu mii de jurnaliști locali, Facebook News îți poate oferi știri care te interesează”, a mai declarat Facebook.
Așadar, utilizatorii rețelei de socializare vor avea acces la știri pe care le citesc sau le distribuie. Pe lângă instituțiile media locale și naționale, în secțiunea News vor fi incluse și instuțiile media specializate pe un singur sector, ca cele din domeniul științei sau finanțelor.
Sursa: repubblica.it