Boicotul lui Călin Georgescu: Românii nu mai intră în supermarketuri… decât grupuri, grupuri!
Într-o lume în care „boicotul” pare a fi cuvântul de ordine al oricărei campanii „independente”, Călin Georgescu, candidatul care nu se lasă „influensat” de nimic (nici măcar de realitate), a lansat un apel înfricoșător pentru români: „Pe 10 februarie, să nu mai intrăm în supermarketuri!” Ei bine, așa cum se întâmplă cu orice proiect măreț, rezultatul este… un amestec de acțiune, neînțelegere și un pic de foame.
Cum se știa deja, pe lângă Georgescu, și AUR-ul s-a alăturat acestei idei revoluționare, punând umărul la un boicot național. Însă, cum românii sunt un popor creativ, nu au întârziat să răspundă cu o acțiune de antiboicot pe rețelele sociale. De la „nu mai cumpărăm din supermarketuri” s-a ajuns rapid la „să facem supermarketurile pline, ca să-i arătăm noi lui Georgescu ce înseamnă cu adevărat oferta de reduceri!”
Georgescu, cu o argumentație deosebit de subtilă, a arătat cu degetul spre marile lanțuri de magazine, acuzându-le că nu sprijină producătorii locali și că doar plătesc taxe… Dar, parcă mai important decât taxele, sunt parteneriatele cu fermierii din țară, care, de fapt, își vând produsele în aceste magazine. Dar asta, desigur, nu mai contează acum că boicotul a fost lansat.