Joia aceasta a fost, se pare, una cam cu ghinion în cazul clienților ING care au vrut să facă plăți prin intermediul cadrurilor.
Potrivit AGERPRES,
„Pentru moment, serviciul ING Home’Bank şi plăţile cu cardul sunt indisponibile pentru o parte dintre utilizatori. Lucrăm la remedierea acestei situaţii şi vom reveni cu veşti imediat ce acestea devin funcţionale”, este mesajul postat de bancă pe pagina sa de Facebook.
https://www.facebook.com/pg/INGWebCafe/posts/?ref=page_internal
ING are 1,3 milioane de clienţi activi, 830.000 de clienţi de salariu şi 712.000 de clienţi activi ce folosesc servicii digitale.
Potrivit cifrelor băncii, șase din 10 clienţi activi fac plăţi la POS în fiecare lună, iar 67% din banii folosiţi de clienţi sunt non-cash. 83% din logările în HomeBank sunt realizate de pe mobil. Un client se loghează lunar în medie de 18 ori/lună şi face 5 plăţi/lună.”