Începând de joi, 14 ianuarie 2021, se reia programul de audiențe la Primăria Municipiului Pitești! Înscrierea în audiență se va face la ghișeele Compartimentului Relații Publice – CIC, prin completarea unei cereri – tip, anunță Primăria Pitești într-un comunicat. În curând, înscrierea va putea fi făcută și on-line, prin accesarea formularelor digitale, disponibile pe site-ul instituției după implementarea noii versiuni a acestuia, la care se lucrează în prezent.
Audienţele pot fi acordate doar în cadrul unei întâlniri programate, pentru probleme care intră în competența Primăriei Pitești şi care pot fi soluţionate în cadrul legal de către executivul instituției. Timpul alocat fiecărei audiențe este de maximum 20 de minute.Pentru detalii privind procedura de înscriere în audiență și de primire a răspunsurilor solicitate, precum și pentru aflarea programului audiențelor la nivelul executivului și al Direcțiilor din cadrul Primăriei Municipiului Pitești, accesați link-ul: http://www.primariapitesti.ro/…/Audiente%2004…