COMUNICAT

Direcția Impozite și Taxe Locale din cadrul Primăriei Pitești a instalat, pentru o perioadă de 60 de zile, Sistemul Electronic de Dirijare și Ordonare-SEDO (sistem electronic cu bonuri de ordine). Sistemul este instalat la biroul de taxe locale pentru public din sediul Primăriei.Acest sistem este un sistem electronic util, modern și economic, fiind recomandat în special instituțiilor publice care desfășoară activități specifice de relații cu publicul.

Modul de utilizare a sistemului este foarte simplu:

-Selectarea serviciului dorit prin atingerea ecranului (touch screen),

-Ridicarea bonului de ordine eliberat de unitatea principală.

Bonul cuprinde, în afara numărului de ordine și a ghișeului corespondent, și următoarele informații: un mesaj de întâmpinare, denumirea serviciului solicitat, numărul persoanelor în așteptare, data și ora ridicării bonului de ordine. Atunci când unul dintre ghișeele asociate serviciului ales anunță vizual și/sau vocal, cetățeanul se deplasează cu bonul de ordine la ghișeul la care este chemat.

Sistemul funcționează în prezent la camera 46, intrarea B, acolo unde se desfășoară următoarele activități:

-eliberarea certificatelor de atestare fiscală,

-scoaterea din evidența fiscală a mijloacelor de transport, în cazul persoanelor fizice și juridice,

-declararea clădirilor, terenurilor și a mijloacelor de transport, în cazul persoanelor juridice,

-plata impozitelor și taxelor datorate de către persoanele juridice,

-informații.

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here