Bijuteria Teilor, un brand argeșean cu rădăcini în Pitești, a devenit, de ani buni, o prezență obișnuită în mall-urile românești și în zonele cele mai cochete din marile orașe ale țării. TEILOR a anunțat un plan de investiții de 30 de milioane de lei în extinderea lanțului de magazine de bijuterii de pe piețele din România, Polonia și Ungaria. Compania estimează pentru acest an afaceri în creștere cu 64%, la 230 de milioane de lei.
TEILOR va deschide în perioada următoare patru magazine în Polonia, dintre care trei sunt locații noi și unul este un magazin existent, dar relocat. La nivel local, compania are în plan deschiderea a două noi magazine, precum și relocarea și extinderea a altor două unități, anunță jurnaliștii de la Economica.
„Încă de la deschiderea primelor magazine în afara României în 2019, obiectivul nostru a fost să continuăm să ne extindem la nivel internațional, într-un ritm accelerat. În 2020 a trebuit să luăm o pauză datorită crizei sanitare, dar acea perioadă ne-a permis să consolidăm planurile de expansiune ale TEILOR în Europa Centrală și de Est. Suntem încântați de intrarea noastră recentă pe o nouă piață, Ungaria, unde există un potențial solid de dezvoltare. Suntem angrenați deja în discuții despre deschiderea celui de-al doilea magazin în Budapesta, la începutul anului 2022”, spune Willy Dicu, CEO TEILOR.
TEILOR a deschis primul magazin din Ungaria la Budapesta, în septembrie, în cel mai nou mall, Etele Plaza.
Până la sfârșitul acestui an vor fi deschise trei magazine în Varșovia, două dintre acestea fiind noi, iar un altul va fi relocat pentru a beneficia de traficul pietonal intens din jurul locației. Un alt magazin va fi deschis în afara Varșoviei, la Poznan. Lanțul de magazine se află în negocieri avansate pentru deschiderea a altor două unități în străinătate la începutul anului 2022, unul în Wroclaw, Polonia și celălalt în Budapesta, Ungaria.
Investițiile totale sunt de 30 de milioane de lei pentru extinderea rețelei de magazine în Europa Centrală și de Est până la finalul anului.
Pentru fiecare deschidere de magazin nou sau relocare, investiția medie este de 3,5 milioane de lei. În această sumă sunt incluse cheltuielile legate de locație, amenajarea acesteia cu materiale de calitate premium, precum și stocuri a căror valoare se ridică la aproximativ 1,5 milioane de lei pentru magazinele din România, în timp ce pentru cele din afara țării, suma ajunge până la 2,2 milioane de lei, datorită nevoii de a avea la dispoziție un stoc mai mare pentru a putea concura cu ceilalți jucători locali.
Tot articolul aici: https://www.economica.net/teilor-investeste-30-de-milioane-de-lei-in-dezvoltarea-lantului-de-magazine-de-bijuterii-in-romania-polonia-si-ungaria_534038.html