După o serie de eșecuri răsunătoare, cum ar fi acela de a pune motoare de 60 CP, folosite de obicei la roboții de bucătărie, pe caroserii de peste 1.5 tone, care ruginesc după un an, și de a le vinde la preț de mașini adevărate, managerii francezi de la Uzina Dacia anunță că de pe liniile de ansamblare de la Mioveni va ieși prima mașină în adevăratul sens al cuvântului produsă pe aceste meleaguri în ultimii 20 de ani!
,,Avem în portofoliu un produs care poate fi numit mașină, Dacia Duster, dar costă, cu câteva opțiuni pe care noi, în 2018, încă le considerăm extra, cum ar fi aer condiționat, casetofon cu Mp3 și blutooth sau servodirecție, peste 20.000 de euro, cam cât un SUV adevărat. Ținând cont de salariile pe care le dăm la Mioveni, pe sfert față de cât câștigă omologii lor din Franța, ne-am gândit că putem scoate o mașină decentă la raport preț/calitate, care să nu coste cât una nemțească de lux veche de 2-3 ani luată la mâna a doua și să aibă o caroserie care să nu ruginească după 2-3 ierni! Am fost primii care am promis la Dacia o mașină care să nu sară cu mult față de prețul de 5.000 de euro! Au reușit ăia de la Skoda, de Fiat nu mai vorbesc… Dacia a rămas tot o mașină proastă, dar s-a tot scumpit! Vrem să schimbăm acest lucru, va fi o mașină mai ieftină, dotată cu motoare cu care să poți urca în siguranță măcar panta de la Dealul Negru” a declarat Francois Decoi, managerul Uzinei Dacia.
Acest articol celebrează 1 Aprilie, așa că va fi tratat ca atare.