Pentru a înțelege mai bine cum să abordezi noile generații cu putere de cumpărare, trebuie să știi care sunt valorile cele mai de preț pentru acestea. Pe măsură ce configurația publicului se modifică, fiecare companie se vede nevoită să-și reconfigureze imaginea și modul de lucru, pentru a fi pe placul clienților. Dacă în trecut, cumpărătorii răspundeau pozitiv la un anumit set de calități ale unui produs sau serviciu, în prezent lucrurile stau diferit, din cauza evoluției mai multor factori: accesul la informație, grija față de planetă, dorința de a combate inegalitatea socială și altele.
Descoperă ce valori trebuie să respecți pentru a câștiga clienți în rândul noilor generații
- Respectul față de mediu
Abordarea ecologică a activității companiei tale trebuie să primeze în fața profitului și a extinderii afacerii. Milenialii și Generația Z sunt preocupați de grija pentru planetă, așa că, dacă vrei să le intri în grații, atunci trebuie să dovedești că le împărtășești interesele. Asigură-te că apelezi servicii de consultanță de mediu din partea unei companii cu experiență, precum Ecosynergy. Astfel, vei afla cum să reduci nivelul de poluare pe care o produci, cum să reciclezi ambalaje sau alte deșeuri ori să reutilizezi resurse. În plus, îți vei îndeplini și obligațiile legale, care sunt tot mai numeroase și necesită atenție sporită.
Este de reținut că îngrijorarea tot mai ardentă față de mediu nu este fără temei. De exemplu, gradul de poluare atmosferică este responsabil pentru un număr ridicat de decese în fiecare an.
- Transparența
Un alt aspect de care trebuie să ții cont este transparența operațiunilor față de public. Tinerii educați se așteaptă să cunoască modul în care îți conduci afacerea, pentru a putea susține acele business-uri cu conduită morală. Prin urmare, asigură-te că raportezi tot ce ține de impactul asupra mediului, de lanțul de furnizori, de procesele de fabricare și așa mai departe. În momente de criză, nu ezita să îți asumi vina și să informezi corect asupra întâmplărilor, iar această abordare îți va aduce respectul și încrederea noilor cumpărători.
- Nota personală
Lucrurile s-au schimbat și în ceea ce privește comunicarea cu publicul și identitatea brandului. Dacă în trecut, oamenii apreciau o atitudine profesională și detașată, în ziua de astăzi, tot mai mulți clienți apreciază nespus de mult comunicarea ce prezintă o dimensiune umană și apropiată de fiecare persoană în parte. Prin urmare, toți reprezentanții business-ului tău ar trebui să adopte un comportament natural și să-și arate interesul față de fiecare client.
- Inclusivitatea și egalitatea veniturilor
Atitudinile discriminatoare și inegalitatea nu mai sunt tolerate în prezent, așa că asigură-te că faci tot ce îți stă în putință pentru a conduce o afacere incluzivă, din care pot face parte angajați din toate păturile sociale, indiferent de sex, vârstă, religie sau alte criterii. De asemenea, elimină eventuale inegalități de salariu între angajați care prestează același tip de muncă.
Dacă îndeplinești toate aceste condiții, atunci te numeri printre companiile care se bucură de atenția clienților din noile generații.
Sursa foto: Unsplash.com