Primăria Orașului Mioveni aduce la cunoștința tuturor agenților economici, persoanelor fizice autorizate și întreprinderilor individuale că, pentru emiterea acordului de desfășurare a activităților comerciale sezoniere, este necesară depunerea unui dosar complet, conform cerințelor prevăzute de legislația în vigoare.

1.
Copie după Certificatul de înregistrare emis de Oficiul Registrului Comerțului Argeș;

2.
Copie după Certificatul constatator al sediului social;

3.
Copie după Certificatul constatator al punctului de lucru (unde urmează să se desfășoare activitatea);

4.
Contract de spațiu (proprietate sau închiriere) care să ateste dreptul de folosință asupra locației;

5.
Contract de salubritate valabil, încheiat cu un operator autorizat;

6.
Autorizații specifice, după caz, eliberate de:Direcția Sanitar Veterinară (DSV), Direcția de Sănătate Publică (DSP) și Inspectoratul pentru Situații de Urgență (ISU) Argeș.


ATENȚIE! Depunerea unui dosar incomplet sau după această dată poate duce la întârzieri în obținerea acordului.

La sediul temporar al Primăriei Orașului Mioveni, situat la parterul blocului V2B, lângă Poliția Locală Mioveni.